مجتمع مسکونی انارستان

ویژه اطلاع رسانی، انتقال تحارب و مشارکت روزافزون مالکین وساکنین مجتمع مسکونی انارستان

مجتمع مسکونی انارستان

ویژه اطلاع رسانی، انتقال تحارب و مشارکت روزافزون مالکین وساکنین مجتمع مسکونی انارستان

مجتمع مسکونی انارستان
راه ارتباطی اینترنتی ویژه اطلاع رسانی، انتقال تحارب و مشارکت روزافزون مالکین وساکنین مجتمع مسکونی 204 واحدی انارستان با هیات مدیره، مدیر اجرایی، بازرس، خزانه دار مجتمع و...
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳ ب.ظ

بد نیست بدانیم: موارد عمومی

  • ایجاد سر و صدای غیر متعارف از ساعت یک تا چهار بعدازظهر و نه شب تا نه صبح روز بعد ممنوع می‌باشد. صدای رادیو، تلویزیون و دیگر وسایل پخش موسیقی نیز در ساعت فوق می‌باید فقط در داخل آپارتمان محل استقرار آنها قابل شنیدن باشد.
  • هرگونه کاری به خصوص کارهای ساختمانی که ایجاد صدای ناهنجار می‌نماید، باید با هماهنگی مدیریت ساختمان فقط در ساعت مناسب  روزهای غیر تعطیل انجام پذیرد.
  • در مواردی که کف آپارتمان‌ سنگ، سرامیک یا چوب باشد و راه رفتن و کشیدن اجسام بر روی آنها در طبقه پایین صداهای ناهنجار ایجاد کند، توصیه می‌شود حداقل بیشترکف اتاق ها و.. با قالی یا موکت پوشانده شود.
  • هیچ گونه صدای ناهنجاری مثل صدای کشیدن صندلی بر روی کف‌های سنگی، صدای توپ بازی و دویدن بچه‌ها و صداهای تحریک‌آمیز نباید در طول شبانه روز ایجاد گردد. صدای مته‌کاری و کوبیدن میخ به دیوار جهت نصب وسایل تزیینی می‌باید در ساعت مناسب روزهای غیر تعطیل انجام شود.
  • تردد با لباس راحتی منزل در فضاهای عمومی و مجتمع خارج از اصول شهروندی است.
  • ایاب و ذهاب آرام در نیمه‌ی شب و بدون سر و صدا، نشان از درک و احترام به حقوق دیگران است.
  • سرو صدای میهمانی در حد معمول (به طوری که موجب آزاد دیگر ساکنین نشود) حداکثر تا ساعت 24 مجاز می‌باشد. در ایام هفته حداکثر تا ساعت 23 و در شب‌های تعطیل و آخر هفته مراسم بدرقه و خداحافظی می‌باید در داخل آپارتمان نه در راه پله یا هال عمومی انجام شود. از میهمان‌ها نیز درخواست گردد در حین عبور از راه پله و محل‌های مشترک رعایت ارامش دیگران را نموده و از دویدن بچه‌ها و ایجاد سر و صدا ممانعت به عمل آورند.
  • بازی کردن بچه‌ها در قسمت‌های مشترک در صورت تایید هیئت مدیره فقط در ساعت‌های تعیین شده و در محل‌های مقرر مجاز می‌باشد.
  • مسئول حرکات و رفتار فرزندان اولیای آنها می‌باشند و در قبال هر گونه عمل خلاف، آنها باید جوابگو باشند.
  • رعایت شئونات اسلامی و توجه به فرهنگ غنی و ملی در بخشهای مشترک و مشاعات مجتمع الزامی است و در مکانهای عمومی مجتمع با پوشش مناسب تردد فرمائید.
  • درب آسانسورها باید به درستی بسته شود تا سیستم آسانسورها بکار خود ادامه دهد و آسانسورها را در طبقات معطل نکنید تا طبقات دیگر بتوانند از آن استفاده نمایند.

نظرات (۱)

۰۴ مهر ۹۸ ، ۱۳:۳۳ کوشا ساعی
به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی